torsdag 4. juni 2015

På oppdagelsestur

3 Juni, solen skinte og jeg tok med Miro for å utforske terrenget rett ved oss. Må bare si jeg ble gledelig overrasket over mangfoldet, Helt fantastisk å oppdage at det var traktorveier og stier å følge og det var mye å velge i.


Vi fulgte en flott elv og en dag må vi finne vannet den kommer fra


Dette gir både Miro og meg ro i sjelen. Da vi kom hjem igjen var det å sette seg på altanen og nyte en kopp kaffe og se hurtigruten på vei sørover.
I dag regner det, så da blir det å pusle inne. Siden vi er to stykker som skal innrede med dine og mine møbler og få alt til å passse sammen så blir det litt maling og fiksing for å få det slik vi ønsker. Huset i seg selv er helt i vår smak og her trengs det ikke å gjøre noe, det er bare å bo seg inn.
Da er det bare å brette opp skjorteermene og sette i gang. Ha en god dag til dere som ønsker å følge oss.

2 kommentarer:

  1. Velkoma med ny fin blogg.
    Nydelege bilde du viser, det blir nok mange turar i fint terreng for deg og hunden.
    Artig å sjå Hurtigruta utfor der du bur, eg reiste med den nordover for eit par veker sidan. Du tok nok bilde av den på kurs sørover.

    God juni frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar og så glad jeg ble for at du la deg til som følger. Klem fra meg

      Slett